0-549-229 82 36 info@etmk.org.tr
Markalar

16-17 Mayıs 2013, Sürdürülebilir Markalar Konferansı

16-17 Mayıs tarihlerinde İstanbul´da “Revolution Will Be Branded” temasıyla Swissôtel The Bosphorus´da gerçekleşecek olan Sürdürülebilir Markalar Konferansı´na üyelerimiz %15 indirimle katılabiliyorlar.

Bu fırsattan faydalanmak isteyen üyelerimizin SB13ETMK03 kodu ile başvurmaları gerekmektedir. Detaylı bilgi için aşağıdaki iletişim bilgilerinden Öznur Halilciklioğlu ile iletişime geçebilirsiniz.

Konferans hakkında ayrıntılı bilgi, konuşmacılar, program ve katılım bedelleri için http://surdurulebilirmarkalarkonferansi.com/tr/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

Öznur Halilcikoğlu
(212) 274 25 16
oznurh@surakademi.com
www.surdurulebilirmarkalarkonferansi.com

Daha iyi bir dünya için sosyal medyayı nasıl kullanmak gerektiğini anlattığı ilk kitabı “We First” ile New York Times ve Wall Street Journal´ın çok satanlar listesinde yer alan Simon Mainwaring, markaların ve tüketicilerin, sürdürülebilir bir geleceğin inşasındaki rolünü anlatacak.

ABD´de yeni iş modellerine geçişte 6 yıldan bugüne şirketlerin referans noktası olan Sustainable Brands küresel ağına katılan Türkiye, 16-17 Mayıs tarihlerinde dünyanın en ilham verici küresel sürdürülebilir marka liderleri buluşmasına ev sahipliği yapacak. “Revolution Will Be Branded” temasıyla gerçekleşecekSustainable Brands-Sürdürülebilir Markalar Konferansı, dünyanın en güçlü pazarlama liderlerini ağırlayacak.

İki gün boyunca, marka stratejileri, iletişim stratejileri, tasarımda global pazar trendleri, yenilikçi araştırmalar ve inovasyon çalışmalarının paylaşılacağı, ilham veren buluşmaların gerçekleşeceği konferans, dünyanın dört bir yanından pazarlama liderlerinin buluşma noktası olacak.

Konferansta, 800 CEO´nun dünyanın en iyi 10 pazarlama kitabından biri seçtiğiWe First´ün yazarı SIMON MAINWARING´in yanı sıra markalarda radikal yeniliklerin aranılan ismi Dragon Rouge´un CEO´su DOROTHY MACKENZIE,“Sürdürülebilir Markaların başarısı”nı paylaşacak. Yüzlerce kuruluş için değişimi yönlendiren sistemin yaratıcısı ve Worldview Thinking´in kurucusu JOHN MARSHALL ROBERTS “Bilimsel temeller ve sezgiler ile marklarda değişimi yönetme stratejilerini”; yarını şekillendiren markaların bugünkü iletişim stratejileri üzerine çalışan Culture of Future´un kurucusu JODY TURNER ise “Dönüşümsel Markalaşma”yı anlatacak.

BASF Kurumsal Marka Yönetimi Başkan Yardımcısı BAERBEL ARNOLD-MAUER ise konferansta “Sürdürülebilir Gelecek için Kimya Yaratıyoruz” diyor.

Dünyanın en güçlü pazarlama liderlerinden Unilever Pazarlama Kıdemli Başkan Yardımcısı MARC MATHIEU´nun yanı sıra, toprakta çözünen ilk ayakkabı markası Oat Shoes´un yaratıcısı CHRISTIAAN MAATS, Dünyanın en hızlı büyüyen moda akımlarından ve swishing.com (gönüllü değiş-tokuş) hareketinin öncüsü ve sürdürülebilir iletişim şirketi Futerra´nın CEO´su LUCY SHEA, Moda ve Hazır Giyim sektörü sürdürülebilirlik stratejisti olan ILERIA PASQUINELLA,”Sustainable Brands” platformunun kurucusu KOANN VIKOREN SKRZYNIARZ konferansa katılacak ve geleceğe yön veren görüş ve deneyimlerini paylaşacak liderler arasında yer alıyor.

Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı ile sürdürülebilir büyüme konusundaki kararlılığını sergileyen Unilever Türkiye´nin Stratejik Çözüm Ortaklığı ile gerçekleşecek konferansın platin sponsorluğunu BASF üstlenirken, bronz sponsorluğunu ise Schneider Electric, TAV Havalimanları ve Jotunpaylaşıyor. THY´nin resmi havayolu sponsoru olarak destek vereceği; Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) ve WWF´nin de katkıda bulunduğu konferansın basın sponsorları arasında CNBC-e ve SKY Türk 360; Habertürk, Radikal, Platin, Bussinesweek, Campaign, Brandage yer alırken, iletişim sponsorluğunu ise Ünite İletişim üstleniyor.

Siz de değişimi yönetmek için Sürdürülebilir Markalar Konferansı İstanbul´13´teki yerinizi şimdiden ayırtın!

Detaylı bilgi için www.surdurulebilirmarkalarkonferansi.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Sürdürülebilir Markalar Platformu Hakkında

Sürdürülebilir Markalar Platformu, markaların geleceği şekillendirme konusunda oynadığı rolü anlamaya ve bu role güç kazandırmaya odaklanmış uluslararası bir topluluktur. Platform, dünyanın öncü şirketlerini, geleneksel tüketim modellerini sorgulamak ve yeni fikirler yaratmak amacıyla aynı çatı altında buluşturmaktadır.

Sürdürülebilirlik Akademisi tarafından Amerika merkezli Sustainable Life Media işbirliği ile gerçekleştirilen Sürdürülebilir Markalar Konferansı, sürdürülebilirlik, marka ve inovasyon konularında ilham almak, fikir alışverişi yapmak ve bilgi edinmek isteyen profesyoneller için dünya çapında bir başlangıç noktası kabul edilmektedir. Geleceğin daha iyi markalarını inşa etme konusunda hemfikir olan marka yöneticilerini bir araya getiren ve network yapma imkanı sağlayan bir platformdur.

Öznur Halilcikoğlu
(212) 274 25 16
oznurh@surakademi.com
www.surdurulebilirmarkalarkonferansi.com Sezen Savaşgören
Ünite İletişim
(212) 272 93 13
sezen.savasgoren@unite.com.tr
https://www.facebook.com/SurdurulebilirMarkalar
https://twitter.com/surmarkalar

´